8/17/2012

قالى تعالى

قالى تعالى
كلمات: سيد حجاب | ألحان وتوزيع: عمار الشريعى
من ألبوم "قالى تعالى"



قالى تعالى تعالى نطير فى العالى
قولتله لا لا وانا مالى وانا مالى

قالى تعالى عيشى ليالى الحب الغالى
قولتله لا لا ما أنتاش خيالى
قالى تعالى نلفك شالى
قولتله لا انا كده راضية بقلبى الخالى
وسيبنى فى حالى

انا زى ما أكون نسمة هوا طايرة فى دنيا براح
انا قلب حنون بيضم الكون ويعيش سواح
انا لا انا خايفة من الهوا ولا شايفة الحب جراح
وانا عارفة ان طريق العشاق فرحة وأفراح
وانا عارفة ان الحب طريقى ومنايا يكون حب حقيقى
من غير كده وحدتى دى تهنالى
والحب ميخطرش فى بالى
مهما ندالى

انا زى ما اكون بستان عطشان مليان أسرار
بحلم بالشمس الدافية وربيع الأزهار
بحلم بالنور والهوى وأتمنى ليل ونهار
وانا عارفة ان طريق العشاق فرحة وأنوار
وانا عارفة ان الحب طريقى ومنايا يكون حب حقيقى
من غير كده وحدتى دى تهنالى
والحب ميخطرش فى بالى
مهما ندالى


 Mp3 Format - High Quality - 9.80 MB

هناك تعليقان (2):

  1. روعة غير عادى من الثلاثى العبقرى

    ردحذف
  2. فعلا ثلاثي غير عادى من روائع الكلام

    ردحذف