8/29/2012

طير يا حمام الدوح

طير يا حمام الدوح
كلمات: سيد حجاب | ألحان: محمد الموجى
من ألبوم "تبسم"



طير يا حمام الدوح وروح لروح الروح
طير يا حمام الدوح وروح لروح الروح
أجرى لأحبابى وأوصفلهم بابى
ده أنا لسة فى شبابى بس الفؤاد مجروح
طير يا حمام الدوح وروح لروح الروح

طير يا حمام الحمى واقطف نجوم السما
واقطف نجوم الليل ومعاهم القمرة
هدية من السمرا لأبو العيون سمرا
يا نسمة يا متنسمة انا مش حزينة إنما
روحى لهم بتروح طير يا حمام الدوح
طير يا حمام الدوح وروح لروح الروح

روح يا نسيم الصبى إجرى لحبيب الصبا
واقطفله ياسمينة من البستان
هدية من العطشان للعطشان
يا نسمة صابية طيبة خلينى منه قريبة
أروح لروح الروح طير يا حمام الدوح
طير يا حمام الدوح وروح لروح الروح

انا مش انا والغنا مفيهش ولا ريحة الهنا
انا هنا وحبيبى عنى بعيد
انا وحيدة وهو زيى وحيد
يا الشوق يجيبه هنا يا الشوق ياخدنى انا
اروح لروح الروح طير يا حمام الدوح


 Mp3 Format - High Quality - 11.2 MB

هناك 4 تعليقات:

  1. غير معرف1/16/2013

    اريد تحميل الاغنية من فترة ولا أدري لماذا لا يمكنني

    ردحذف
    الردود
    1. رابط 4shared لا يعمل، لكن رابط mediafire يعمل :)

      حذف
  2. من اجمل واحلى الأغانى من احلى الأصوات وارقها الصوت الذهبى لاجمل فنانة حبيبة الملايين نسمة الطرب عفاف راضى

    ردحذف
  3. ياريت ترجعى تانى ياست الكل وتسمعينا الاغانى الرقيقة الجميلة الحالمة وتكونى سبب فى القضاء على اصوات النشاز والغوغائيات

    ردحذف